خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گرد و غبار در کرمان؛ آیا ادارات کرمان شنبه تعطیل می شوند؟

مهر | استان‌ها | جمعه، 29 خرداد 1405 - 23:33
کرمان- اداره کل مدیریت بحران استان کرمان از شهروندان کرمانی خواست به دلیل افزایش گرد و خاک، صبح شنبه قبل از خروج از منزل اطلاعیه فعالیت ادارات را بررسی کنند.
كرمان،بادهاي،وزش،غلظت

به گزارش خبرنگار مهر، اداره‌کل مدیریت بحران استان کرمان جمعه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به وزش بادهای شدید، افزایش گرد و خاک، بالا رفتن غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در شهر کرمان، از شهروندان درخواست می شود صبح روز شنبه ۳۰ خردادماه، پیش از خروج از منزل، آخرین اطلاعیه‌های مربوط به نحوه فعالیت ادارات، بانک ها و دستگاه های اجرایی را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند.
همچنین در پی وزش بادهای شدید، افزایش گرد و خاک، بالا رفتن غلظت غبار و افت کیفیت هوا در شهر کرمان، شهروندان باید ضمن رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی، اطلاعیه‌های رسمی را دنبال کنند.