بقائی: هیچ بیم و اندوهی بر آنها که توکل کردند نیست
مهر
|
سیاسی
|
سه شنبه، 18 فروردین 1405 - 23:37
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: هیچ بیم و اندوهی بر آنها که توکل کردند نیست.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب ایکس خود نوشت:
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِم وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ
محققاً کسانی که گفتند پروردگار ما خداست، سپس استقامت کردند، هیچ بیم و اندوهی بر آنان نیست.