بازدید فرماندار سنندج از اماکن آسیبدیده در محلات سنندج
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 09 فروردین 1405 - 16:47
سنندج- فرماندار سنندج با حضور در محلات سنندج، از مسجدالنبی و منزل آسیبدیده مرحوم ماموستا حسامی بازدید و بر ضرورت تسریع در جبران خسارات و خدماترسانی به شهروندان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، غریب سجادی عصر یکشنبه با حضور میدانی در محله ۱۷ شهریور این شهر، از مسجدالنبی و منزل آسیبدیده مرحوم ماموستا شیخ محمد سعید حسامی بازدید کرد.
در این بازدید، وی ضمن بررسی میزان خسارات واردشده به این اماکن، در جریان روند اقدامات انجامشده برای بازسازی و نحوه خدماترسانی به نقاط آسیبدیده قرار گرفت.
فرماندار سنندج با تأکید بر لزوم تسریع در روند جبران خسارات، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی و خدماترسان موظفند با هماهنگی و برنامهریزی دقیق، نسبت به اسکان موقت آسیبدیدگان و همچنین بازسازی اماکن خسارتدیده در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کنند.
سجادی همچنین بر رسیدگی فوری به وضعیت خانوادههای آسیبدیده تأکید کرد و خواستار بسیج تمامی ظرفیتها برای بازگشت هرچه سریعتر شرایط عادی در منطقه شد.