کانادا تحریمهای بیشتری علیه ایران اعمال کرد
مشرق
|
بینالملل
|
پنجشنبه، 06 فروردین 1405 - 18:56
دولت کانادا همسو با آمریکا از تحریم های تازه علیه ایران خبر داد.
به گزارش مشرق، وبگاه وزارت خارجه کانادا عصر پنجشنبه با ادعاهای بی اساس از تحریم پنج فرد و چهار نهاد خبر داده است.
در بحبوجه حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران، کانادا مدعی شده این افراد و نهادها مستقیم یا غیرمستقیم در فعالیتهای هدایتشده توسط دخبل بودند که صلح، امنیت یا ثبات بینالمللی را تضعیف میکنند.