خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس

مهر | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 05 بهمن 1404 - 13:40
مراسم اعزام نخستین گروه از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی به مشهد مقدس در قالب «طرح گردشگری تعالی بخش» برگزار شد.
اجتماعي،تأمين،سازمان،بازنشستگان،اعزام،كرامت

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اعزام نخستین گروه از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در قالب «طرح گردشگری تعالی بخش» (کرامت رضوی) با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و کانون عالی بازنشستگان در ایستگاه راه‌آهن تهران برگزار شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، در این مراسم، مهم‌ترین دغدغه تامین اجتماعی را تأمین حقوق ماهانه ۵ میلیون بازنشسته دانست و گفت: پرداخت حقوق ماهانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران رقم سنگینی است که سازمان تلاش دارد در این زمینه متعهدانه نسبت به پرداخت به موقع اقدام کند.
قائم موهبتی همچنین در ادامه تمام تلاش مسئولان سازمان تأمین اجتماعی را انجام تعهدات درمانی و بیمه‌ای به نحو احسن دانست.
اعزام ۳۰۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر به مشهد
طرح کرامت رضوی از سال ۱۳۹۳ در سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد و بدون احتساب وقفه دو ساله به دلیل شرایط کرونا، در سایر سال‌ها به صورت مستمر اجرا شده است.
از ابتدای اجرای طرح کرامت رضوی در سال ۱۳۹۳ تاکنون، ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران به صورت رایگان به سفر مشهد اعزام شده‌اند.
اعزام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس با همکاری کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی اجرایی شده است.