خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نتانیاهو: باید خود را از وابستگی تسلیحاتی به آمریکا رها کنیم

مشرق | بین‌الملل | سه شنبه، 02 تیر 1405 - 16:22
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از حمایت آمریکا در عین حال تاکید کرد:ما نیازمندیم که خود را از وابستگی تسلیحاتی آمریکا برهانیم.
نتانياهو،توافق،اسرائيل،وزير،ايران

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: من از حمایت دوستان آمریکایی‌مان بسیار سپاسگزارم، اما ما باید خود را از وابستگی رها کنیم و یک سیستم تسلیحاتی مستقل بسازیم.
وی ادعا کرد: ما به ایران و نیروهای نیابتی آن در منطقه ضربه زدیم و این عملیات هنوز تمام نشده است.
این در حالی است که خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان ساعاتی قبل اعلام کرده بود: اسرائیل در تلاش برای برهم زدن توافق صلح میان آمریکا و ایران است و این توافق به معنای پایان سیاسی نتانیاهو و شاید بازداشت وی خواهد بود.
نتانیاهو در کرانه باختری، نوار غزه و لبنان نسل‌کشی کرده و متحدان غربی اسرائیل در این جنایات شریک و همدست تل آویو هستند.