نتانیاهو: باید خود را از وابستگی تسلیحاتی به آمریکا رها کنیم
مشرق
|
بینالملل
|
سه شنبه، 02 تیر 1405 - 16:22
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از حمایت آمریکا در عین حال تاکید کرد:ما نیازمندیم که خود را از وابستگی تسلیحاتی آمریکا برهانیم.
به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: من از حمایت دوستان آمریکاییمان بسیار سپاسگزارم، اما ما باید خود را از وابستگی رها کنیم و یک سیستم تسلیحاتی مستقل بسازیم.
وی ادعا کرد: ما به ایران و نیروهای نیابتی آن در منطقه ضربه زدیم و این عملیات هنوز تمام نشده است.
این در حالی است که خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان ساعاتی قبل اعلام کرده بود: اسرائیل در تلاش برای برهم زدن توافق صلح میان آمریکا و ایران است و این توافق به معنای پایان سیاسی نتانیاهو و شاید بازداشت وی خواهد بود.
نتانیاهو در کرانه باختری، نوار غزه و لبنان نسلکشی کرده و متحدان غربی اسرائیل در این جنایات شریک و همدست تل آویو هستند.