کشف شیشه از بیمار بستری در سمنان؛ متهم روانه زندان شد
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 28 دی 1404 - 12:19
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از کشف مقادیری شیشه از بیمار بستری بیمارستانی در سمنان خبر داد و گفت: متهم روانه زندان شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ گلستان با اشراف اطلاعاتی متوجه نگهداری مواد مخدر از نوع شیشه توسط بیماری در بیمارستان سمنان شدند.
وی با اشاره به اینکه بیمار فردی سابقه دار و معتاد به مواد مخدر است، افزود: این فرد در یکی از بیمارستان های سمنان بستری و مواد مخدر را نگهداری کرده بود.
فرمانده انتظامی سمنان با اشاره به انجام هماهنگی های قضایی برای بازرسی محل، اظهار داشت: از متهم مقادیری مواد مخدر شیشه کشف و ضبط شده است.
عرب در ادامه اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه شده است.
وی افزود: از شهروندان درخواست داریم تا موارد مشکوک را اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.