نام نویسی ۲۳ دواطلب انتخابات شورای اسلامی شهر در هرمزگان
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 22 دی 1404 - 12:24
بندرعباس- مدیرکل امور سیاسی استانداری هرمزگان گفت: در روز نخست نام نویسی دواطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، ۲۳ تن در هرمزگان نام نویسی کردهاند.
به گزارش خبرگزاری مهر، حمید جهانگیری افزود: نام نویسی بصورت غیرحضوری از ساعت هشت صبح تا ۱۶ از درگاه پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir صورت میگیرد.
وی گفت: شرایط سنی حداقل ۲۵ سال، با مدرک تحصیلی در شهرهای ۲۰ هزار تن فوق دیپلم و بالای ۲۰ هزار تن لیسانس است.