آرژانتین ۳
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
یکشنبه، 09 تیر 1398 - 14:46
تیم ملی والیبال آرژانتین موفق شد در ادامه رقابتهای لیگ ملتهای والیبال از سد استرالیا بگذرد.
لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹؛
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیمهای ملی والیبال آرژانتین و استرالیا در ادامه رقابتهای لیگ ملتهای والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مردان سرزمین نقره موفق شدند در شهر بریزبین استرالیا با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی این کشور را شکست دهند.
آرژانتینیها با این برد به عنوان ششم رسیدند و احتمالا با همین عنوان هم به کار خود در رقابتهای لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹ پایان دهند.
ایتالیا هم با این نتیجه در رتبه سیزدهم باقی ماند و به کار خود پایان داد.
آنها با این نتایج بالاتر از پرتغال دیگر تیم چلنجی که به رقابتهای امسال اضافه شده بود به کار خود پایان دادند و در رقابتهای سال آینده هم حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/
پیروزی آرژانتین برابر استرالیا