فتح قله کهار توسط کوهنوردان نابینای هیأت استان تهران
فارس
|
ورزشی
|
یکشنبه، 02 تیر 1398 - 10:35
5 نفر از ورزشکاران نابینای هیأت ورزشهای نابینایان استان تهران و یک کمبینا به همراه ۴ همنورد بینا، به قله 4 هزار متری کهار صعود کردند.
5 نفر از ورزشکاران نابینای هیأت ورزشهای نابینایان استان تهران و یک کمبینا به همراه ۴ همنورد بینا، به قله 4 هزار متری کهار صعود کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، 5 نفر از ورزشکاران نابینای هیأت ورزشهای نابینایان استان تهران و یک کمبینا به همراه ۴ همنورد بینا، با صعود به قله کهار توانستند برای اولین بار، یک قله 4 هزار متری از سلسله جبال البرز را صعود کنند.
بسیاری از این نفرات برای اولین بار بود که به یک قله 4 هزار متری صعود میکردند.
این صعود تاریخی که از ساعت ۸٫۳۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ شب پایان یافت.
مسعود طاهریان، سعید شمس راد، بهنام دلیر، همایون شاهمرادی، مرجان فیاض و لاله عربزاده، 6 کوهنورد نابینا و کمبینای گروه بودند که با کمک 4 همنورد بینا، موفق شدند قله کهار را صعود کنند.
انتهای پیام/س