اجتماع بزرگ عاشوراییان یزد در حسینیه امیرچقماق
همزمان با فرارسیدن هفتمین روز محرم (یوم العطش)، حسینیه امیرچقماق یزد شاهد یکی از بزرگترین اجتماعات عاشورایی استان بود؛ جایی که موکب های عزاداری از نقاط مختلف استان و دسته های سقا با نوای «یا حسین» بر سر و سینه زدند و فضای میدان امیرچقماق را به حسینیه ایران تبدیل کردند.