خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حادثه برای یک رام قطار باری در هرمزگان جان دو تَن را گرفت

مهر | استان‌ها | شنبه، 24 شهریور 1403 - 00:58
بندرعباس- به دنبال وقوع حادثه برای قطار باری در ناحیه هرمزگان، دو تن از کارکنان راه آهن هرمزگان جان باختند.
باري،قطار،ايستگاه

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اطلاع واصله از اداره کل راه آهن هرمزگان، هنگام ورود قطار باری به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر، قطار با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند.
کمیسیون سوانح منطقه در محل وقوع حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت موضوع هستند.