تخریب کامل آپارتمان در بجنورد بر اثر انفجار ناشی از گاز شهری
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 31 تیر 1403 - 06:41
بجنورد_ مدیرعامل سازمان آتشنشانی بجنورد گفت: یک واحد آپارتمان در بجنورد بر اثر انفجار ناشی از گاز شهری به صورت ۱۰۰درصد تخریب شد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی یکدل، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بجنورد گفت: یک واحد آپارتمان در بجنورد بر اثر انفجار ناشی از گاز شهری به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شد.