بازگشت افتخارآفرینان تکواندو از جام جهانی کرهجنوبی
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
شنبه، 16 تیر 1403 - 10:55
اعضای تیمهای ملی تکواندوی آقایان و بانوان ایران پس از قهرمانی در جام جهانی امروز به ایران بازگشتند.
تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از درخشش در جام جهانی کره جنوبی ۲۰۲۴ بامداد امروز شنبه ۱۶ تیرماه با استقبال معاون مدیرکل دفتر برنامهریزی وزارت ورزش و جوانان، جمشید سهرابی رئیس انحمن پاراتکواندو، مریم عربی و اصغر فتحی از پیشکسوتان تکواندو و علی تاجیک رئیس سازمان تیمهای ملی، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون تکواندو و پیشکسوتان به تهران بازگشتند.