خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری جشن ازدواج آسان در اسلامشهر با اهدای 18 سری جهیزیه

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 16:12
جشن ازدواج آسان برای آغاز زندگی مشترک زوج های جوان در اسلامشهر برگزار و 18 سری جهیزیه به 18 زوج جوان برای آغاز زندگی مشترک اهدا شد.
جشن،ازدواج،اسلامشهر،شهرستان،جوان،عروس،آسان،برپا،آغاز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن ازدواج آسان و آغاز زندگی مشترک 4 زوج جوان اسلامشهری به همت ستاد ترویج ازدواج آسان شهرستان اسلامشهر با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های عروس و داماد و شهروندان در محل مجموعه ورزشی 22 بهمن این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که با مساعدت و همکاری تعدادی از خیرین و خیریه‌های شهرستان و ادارات ورزش و جوانان، کمیته امداد و بهزیستی، اتاق اصناف و واحدهای صنفی تحت عنوان " عاشق شوید؛ مثل فاطمه، شبیه علی" برپا شد، مراسم عقدکنان و جشن ازدواج زوج‌های جوان اسلامشهری، مولودی‌خوانی و سرود اجرا و عروس و دامادهای جوان آغاز زندگی مشترکشان را جشن گرفتند.
همچنین در حاشیه برگزاری جشن ازدواج آسان در اسلامشهر، نمایشگاهی از توانمندی‌های شهرستان برای برگزاری جشن ازدواج برپا و علاوه‌برآن بازارچه‌ای برای عرضه محصولات بانوان کارآفرین و تولیدکنندگان صنایع‌دستی برپا شده است.
اهدای جهیزیه به 18 عروس و داماد برای آغاز زندگی مشترک، خواندن خطبه عقد زوج‌های جوان، اهدای سفر معنوی ثامن‌الحجج به زوج‌ها توسط کانون خدمت رضوی اسلامشهر، برپایی غرفه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای تشویق و ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری و تسهیل شرایط آن از دیگر برنامه‌های جذاب بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
انتهای پیام/