خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمک 2 میلیاردی فرهنگیان اسلامشهری برای بازسازی عتبات عالیات

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 23:53
مدیر آموزش وپرورش اسلامشهر از کمک 2 میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهری برای بازسازی عتبات عالیات در هفته بزرگداشت معلم خبر داد.
اسلامشهر،مدارس،قنبري،فرهنگيان،آيين،حوزه،ريال،استان،اشاره،فرهنگي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، آیین تجلیل از معلمین نمونه اسلامشهر عصر امروز همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولان آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران و اسلامشهر برگزار شد.
اکبر قنبری مدیر آموزش‌وپرورش اسلامشهر در این آیین طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های در حال اجرا در هفته معلم در سطح مدارس شهر اسلامشهر اظهار داشت: پیرو مصوبه شورای آموزش‌وپرورش میز خدمت برای همکاران فرهنگی با حضور مسئولان و نهادهای خدمات رسان شهرستان در واحدهای اداری برپا شد تا پاسخگوی ضرورت‌های زندگی شخصی فرهنگیان در راستای حفظ و تکریم جایگاه و شأن معلمان باشد که مطالبات بیش از 90 درصد فرهنگیان مربوط به مدارس و دانش آموزان بود.
وی افزود: در روز جمعه و در محل مصلی نماز جمعه اسلامشهر فرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهری مبلغ 2 میلیارد ریال از حقوق خود به‌حساب بازسازی عتبات عالیات واریز کردند.
قنبری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی مدارس تأکید کرد: طی 2 سال گذشته قریب به 95 کلاس درس با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 2 هزار میلیارد ریال آماده و تحویل مدارس شد و 160 کلاس درس هم در حال احداث داریم که برخی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مدیر آموزش‌وپرورش اسلامشهر در ادامه گفت: در حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی در مدارس توانا و مدارس خاص اقدامات بسیار خوبی عملیاتی شده و مدیران برخی مدارس در حوزه تجهیز، نوسازی و بهسازی بالغ‌بر 500 میلیارد ریال مشارکت داشتند.
قنبری در پایان با اشاره به کسب 500 رتبه فرهنگی و هنری در استان تهران و کشور توسط آموزش‌وپرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: تیم‌های ورزشی دانش‌آموزی توانستند 59 رتبه مهم ورزشی را در رشته‌های مختلف شهرستان‌های استان تهران به دست آوردند.
در پایان این آیین از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای اسلامشهر تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام/