خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 21:12
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد.
شهيد،يزد،والامقام،گمنام،اشكذر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در روزهای گذشته میزبان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با حضور خود حال و هوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت را بار دیگر در یزد حاکم کرد.
مردم ولایتمدار یزد در این روزها در مراسم‌های با این شهید والامقام راز و نیازها کرده و با این افتخار و قهرمان ایران وداع کردند تا امروز در شهرستان اشکذر میزبان مردم ولایتمدار این شهر باشند.
مردم اشکذر هم امروز در چندین مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کرده و سپس در پارک بزرگ شهر و در یادمانی که ویژه شهید گمنام آمده شده بود پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده شد.
شرکت کنندگان در این مراسم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و یاد و خاطره این شهید والامقام را هم ارج نهادند.
.
انتهای پیام/781