خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

با معلمان نمونه هرمزگان آشنا شوید + اسامی

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 21:53
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، اسامی معلمان نمونه استان در سال تحصیلی جاری را اعلام کرد.
معلمان،استان،انتخاب،بندرعباس،نمونه،معرفي،عنوان

محمد قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس، اظهار داشت: هر ساله مطابق ارزیابی‌هایی که از سوی کارشناسان اداره کل صورت می‌گیرد و بر اساس ضوابط و شاخص‌های تعیین شده معلمان نمونه استان انتخاب و معرفی می‌شوند.
وی افزود: در سال جاری نیز ده‌ها شاخص شامل موارد اختصاصی و عمومی برای انتخاب برترین معلمان استان مد نظر قرار گرفت و در نهایت از بین معلمان استان، 9 معلم به عنوان معلمان نمونه استانی انتخاب و معرفی شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بر همین اساس طاهره شعبانی و زهرا عابدی از منطقه یک بندرعباس، طوبی حیدری از منطقه دو بندرعباس، اسلام محمدیان، فرزاد سالاری و صدیقه نجفی از رودان، مهدیه قاسمی نژاد از حاجی آباد خالد آزوغ از بندرخمیر و عبدالرضا زارعی از قشم به عنوان معلمان برتر استان انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: این معلمان از سوی آموزش و پرورش مورد تشویق قرار گرفته و همچنین به عنوان نمایندگان استان به کشور نیز معرفی شدند.
قویدل گفت: این معلمان نمونه قرار است به نمایندگی از فرهنگیان استان در دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری حضور داشته باشند و بر همین مبنا راهی تهران شده‌اند.
انتهای پیام/864/