خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 28 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بایرن مونیخ و رانگنیک در آستانه توافق نهایی

تسنیم | ورزشی | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 19:30
باشگاه بایرن مونیخ نسبت به استخدام سرمربی پیشین منچستریونایتد اطمینان دارد.
بايرن،سرمربي،باشگاه،تيم،مونيخ،فوتبال،رانگنيك،اتريش،توافق،آلم ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ تصمیم خود در زمینه انتخاب سرمربی بعدی این تیم را ظاهراً گرفته و سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اتریش را به این منظور در نظر دارد.
بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس آلمان»؛ بایرن مونیخ از انتصاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید خود اطمینان دارد و «پلن‌ D» هم در مورد انتخاب سرمربی جدیدش ندارد.
این مربی آلمانی از همان ابتدا «پلن‌ C» این باشگاه پس از علاقه‌شان به جذب ژابی آلونسو و یولیان ناگلسمان بوده است، دو مربی‌ای که به ترتیب تصمیم گرفتند به حضورشان در بایرلورکوزن و تیم ملی فوتبال آلمان ادامه دهند.
طبق این گزارش؛ تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ از جمله اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه موافقت خود برای استخدام رانگنیگ را اعلام کرده‌اند.
بایرنی‌های امیدوار هستند که این هفته و پس از بازی با رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با او قرارداد امضا کنند.
بایرن می‌خواهد تا پایان ماه ژوئن 2027 سرمربی پیشین منچستریونایتد را روی نیمکت باواریایی‌ها داشته باشد و مشکلی در زمینه توافق با اتحادیه فوتبال اتریش هم ندارند.
همچنین باشگاه با نظر مستقیم رانگنیک در بازار نقل‌وانتقالات فعالیت خواهد داشت.
رانگنیک 65 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد، در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال اتریش و مسابقات یورو 2024 گذاشته، جایی که در گروه D با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه هستند.
او در صورت توافق نهایی می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.
توماس توخل که اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود، تیم تحت هدایتش قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.
انتهای پیام/