خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 28 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک 4ساله

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 12:35
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از حادثه گم شدن یک کودک 4ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست وجو هستند.
هلال،احمر،كودك،منطقه،گلستان،اعزام

قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4ساله در شهرستان کلاله، اظهار داشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال احمر گزارش شد.
مدیرعامل‌ جمعیت هلال احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم‌های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.
وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در زمان حاضر 4 تیم از هلال احمر شامل 20 نیرو با به‌کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.
مدیرعامل‌ جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقودشده به منطقه اعزام شدند و به‌زودی تیم‌های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/581/.+