خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 12 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات وعده صادق زوال رژیم صهیونیستی را رقم زد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 20:53
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: عملیات وعده صادق زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را رقم زد.
انقلاب،اسلامي،كردستان،سپاه،فرمانده،استان،بيجار،سردار،دشمنان، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی عصر امروز در همایش بزرگ یاد یاران شهرستان بیجار که با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس در مجتمع شهید نظام‌پور این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم کردستان؛ استان قهرمان و سربلند کشور اظهار داشت: از حضور یکایک پیشکسوتان و افتخارآفرینان در این مراسم صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی ضمن گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال 88 به کردستان گفت: در آن سال در چنین روزی، شهرستان بیجار مفتخر به حضور مبارک و ارزشمند حضرت آقا بود.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزاری همایش و چنین مراسماتی را بهانه‌ای برای بزرگداشت، یادآوری و قدردانی از گوشه‌ای از رشادت‌های پیشکسوتان دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ما مفتخر به ادامه راه این عزیزانمان هستیم.
کردستانی‌ها نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب داشتند
وی افزود: مردم کردستان نقش به‌سزایی در موفقیت، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته و دارند تا جائیکه در طول تاریخ از دوران دفاع مقدس گرفته تا به امروز نقش‌آفرینی کرده‌اند.
سردار گشتاسبی بیان کرد: کردستانی‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای حمایت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف در میدان حضور داشته‌اند.
وی اظهار کرد: مردم کردستان در طول 45 سال اخیر در همه صحنه‌های دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی و پاسداشت خون مطهر شهدا نقش‌آفرین بوده‌اند.
قدردان حمایت و محبت‌های مردم کردستان هستم
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: از این فرصت و تریبون واجب دانسته که از محبت، نجابت، همراهی، همکاری و وفاداری مردمان کردستان-شهرستان بیجار که در طول یک سال اخیر افتخار خدمتگزاری آنان را داشته، تشکر کنم و قدردان حمایت و محبت‌های مردم هستم.
به گفته وی، مردم کردستان در برقراری و تامین امنیت استان همکاری خوبی با سپاه دارند و در سال 1402, نه بزرگ و محکمی به معاندان و دشمنان دادند و برای همیشه ماندگار شد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: نقش مردم بیجار در حوزه علم، معرفت و دانش بر کسی پوشیده نیست، شهرستانی که بیش از 4 هزار رزمنده، 700 جانباز، 62 آزاده و 457 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
انقلاب اسلامی در دنیا به یک الگو تبدیل شده است
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حال شکل گرفت که دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا و همه معاندان عالم دنبال و در تلاش برای محو و نابودی اسلام و ارزش‌های انقلاب بودند اما حضرت امام(ره) پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) با همراهی و حمایت مردمی آمدند و اجازه تحقق اهداف دشمنان را ندادند.
سردار گشتاسبی یادآور شد: هویت فرهنگی و تاریخی انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که تلاش‌های همه معاندان و دشمنان با شکست مواجه شد و امروز بعد از 45 سال با محوریت ولایت فقیه و برکت خون پاک شهدا در دنیا به یک الگو تبدیل شده اشت.
جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاند
وی گفت: امروز جز جمهوری اسلامی هیچ کشوری را سراغ نداریم که جرات حمله به رژیم صهیونیستی کند و آنان را به ذلت بکشاند همانطور که صبر استراتژیک انقلاب در برابر یاوه‌گویی‌ها و جنایات اسرائیل به پایان رسید و عملیات وعده صادق را اجرا کردند.
فرمانده سپاه کردستان وعده صادق را یکی از موفق‌ترین و بی‌نظیرترین عملیات‌های دوران 45 ساله اخیر انقلاب خواند و عنوان کرد: به فرموده امام و رهبری آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، همانطور که فرمانده کل قوا دستور پاسخ تنبیهی را صادر و فرزندانش در نیروهای مسلح فرمان دا عملی کردند، زوال رژیم صهیونیستی رقم خورده است.
وی افزود: عملیات وعده صادق به برکت اقتدار انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا و همراهی مردم انجام شد.
سردار گشتاسبی بر ضرورت هوشیاری و آگاهی در برابردشمنان تاکید کرد و یادآور شد: امروز دشمن دنبال ایجاد مشکل برای انقلاب اسلامی است، ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم چراکه دشمنی دشمنان هیچ‌گاه پایان ندارد، رز موفقیت و تداوم پیروزی کشور در برابر بدخواهان تبعیت از ولی‌فقیه، وحدت، انسجام و خدمت به مردم است.
انتهای پیام/486/