خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:53
راهپیمایی مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق برگزار شد.
كرمان،اسلامي،راهپيمايي،سپاه،مقاومت،حمايت،غزه،تشكر،مسلح

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، راهپیمایی مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق ظهر امروز و بعد از نماز جمعه برگزار شد.
این راهپیمایی خودجوش مردمی در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و همچنین تشکر از پاسخ مقتدرانه و دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.
راهپیمایی مردم پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم کرمان همراه بود.
.
در این راهپیمایی مردم کرمان با سر دادن شعارهایی چون «سپاه و ارتش ما، مظهر اقتدار است/ برای کشور ما، باعث افتخار است»، «نابود می‌شود به لطف خدا/ هر که بود دشمن نام سپاه»، «حمام خون به پا شد/فلسطین کربلا شد»، «یا ایها المسلمون/ غزه شده غرق خون»، «صهیون جنایت می‌کند/شیطان حمایت می‌کند»، «شعار ملت دین/فلسطین فلسطین»، «کوه اراده هستیم/ آمریکا رو شکستیم»، «نصر من الله و فتح قریب/ مرگ بر آمریکای مردم فریب» و «پرو خط رهبریم/ دشمن هر ستمگریم» خشم و انزجار خود از اقدامات استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل را نشان داده و از اقدامات از پاسخ مقتدرانه و دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.
انتهای پیام/511/