خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمله خیالی به ایران در رسانه‌های غربی

مشرق | بین‌الملل | جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:41
ايران،آمريكايي،غربي،اسرائيل،حمله،هوايي،منتشر،كشور

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل و پژوهش جنگ های ترکیبی در مطلبی با عنوان حمله خیالی به ایران در رسانه‌های غربی در کانال تلگرامی خود نوشت:
همزمان با نشر گزارش‌هایی پیرامون فعال شدن پدافند هوایی کشور در برخی مناطق، رسانه‌های غربی، به‌خصوص رسانه‌های آمریکایی همچون سی ان ان، ای بی سی، ان بی سی و فاکس نیوز، با نشر اخبار کذب، جنگ روانی علیه ایران را آغاز کردند.
علیرغم انتشار گزارش‌ها و فیلم‌های متعدد از برقراری وضعیت عادی و آرامش در مناطق یاد شده در کشور، رسانه‌های آمریکایی ادعا کردند که اسرائیل حمله‌ای گسترده و موفق به ایران کرده است.
از طرفی، منابع همه گزارش‌های این رسانه‌ها، مقامات آمریکایی هستند.
سی‌ان‌ان به نقل از منابع آمریکایی نوشته که این کشور از حمله اسرائیل به ایران خبر داشته است.
این در حالی است که هیچ فیلم یا عکسی از این حملات ادعایی توسط رسانه‌های آمریکایی منتشر نشد البته جروزالم‌پست عکسی از یک بمباران هوایی در غزه را به عنوان عکس انفجار در ایران منتشر کرد.
از سوی دیگر، خبرنگار اسرائیلی که به نقل از ABC مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به ۷ شهر ایران بود، توییت خود را حذف کرد.
وار مانیتور اکانت ناظر بین‌المللی هم در واکنش به ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر حمله اسرائیل به ایران نوشت: ناامیدکننده‌ترین پاسخی بود که تابحال دیده‌ام!
به نظر می‌رسد رسانه‌های غربی در حال انتشار خبر حملات خیالی به ایران هستند تا فشار ناشی از عملیات موشکی و پهپادی روزهای گذشته علیه سرزمین‌های اشغالی را کاهش دهند.
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.