خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی اصفهانی‌ها در حمایت ازعملیات وعده صادق+فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:12
مردم شهیدپرور و ولایت مدار اصفهان پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.
اصفهان،غزه،نمازگزاران،اقامه،اصفهاني،مظلوم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اصفهان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.
راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) به سمت چهارراه فرایبورگ برگزار شد و مردم ولایت‌مدار اصفهان همچون همیشه با مردم مظلوم عزه اعلام همبستگی نموده و جنایت‌های شنیع رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند.
.
نمازگزاران اصفهانی با شعارهای "مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر آمریکا" خشم و انزجار خودشان را از نسل‌گوشی و جنایات گسترده رژیم جعلی صهیونیستی در غزه نشان داده و خواهان آتش‌بس فوری در غزه شدند‌.
همچنین مردم متدین اصفهان در مراسم امروز با شعارهایی حمایت خودشان از عملیات وعده صادق نشان داده و از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران تجلیل به عمل آوردند.
انتهای پیام/170