خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی یاسوجی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:12
مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با راهپیمایی خودجوش، حمایت خود از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات غرورآفرین وعده صادق را اعلام کردند.
راهپيمايي،نماز،استان،نمازگزاران،كهگيلويه،بويراحمد،شهرهاي،اعل ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نمازگزاران نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر شهرهای این استان همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز با راهپیمایی خودجوش از مصلی امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب الزمان(عج)، حمایت قاطع خود از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات غرورآفرین وعده صادق را اعلام کردند.
نمازگران یاسوجی پس از اقامه نماز و در راهپیمایی خودجوش از اقدام مشروع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مقتدر مسلح کشورمان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام حمایت کردند و بار دیگر بر مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی در برابر زیادی خواهی‌ها و هر گونه تجاوز گری و وحشی گری‌های این رژیم غاصب تاکید کردند.
بنا به گزارش‌های رسیده از خبرنگاران تسنیم در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم و نمازگزاران ظهر امروز با برگزاری راهپیمایی باشکوه پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، انزجار خود از حمله آمریکا به یمن را اعلام کردند.
همزمان با برخی استان‌ها و شهرهای کشور این راهپیمایی در یاسوج از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر با حضور قشرهای مختلف مردم و نمازگزاران ادامه داشت.
«الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و ...
از جمله شعارهایی بود که در تجمع امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرها و روستاهای مختلف سر داده شد.
انتهای پیام/