خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پاسخ ایران به هر متجاوزی سخت و پشیمان کننده است

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:12
امام جمعه اراک گفت: پاسخ ایران به هر متجاوزی سخت و پشیمان کننده است.
رژيم،اسلامي،صهيونيستي،جمهوري،كشور،ايران،غاصب،دري،مظلوم،پاسدا ...

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بیت المقدس اراک با اشاره به بزرگداشت روز ارتش و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ارتش و سپاه پاسداران برای حفظ و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در هر حوزه‌ای باقدرت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، در چند دهه گذشته هیچ کشوری نتوانسته در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی بایستد و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند اما جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت با تمام قدرت مقابل آن‌ها ایستادند و علاوه‌بر دفاع از ارزش‌های خود، نمی‌گذارند حق مظلومی ضایع شود.
وی در ارتباط با اتفاقات اخیر بامداد امروز در برخی از نقاط کشور افزود: این اتفاقات، تلاش مضحک رژیم بی‌ریشه صهیونیستی است و این رژیم غاصب می‌داند که اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهد نیروهای این نظام با قاطعیت، عکس‌العمل کوبنده و پشیمان‌کننده‌ای علیه دشمنان و رژیم صهیونیستی از خود نشان می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیسم در مقابل هرگونه حرکت علیه جمهوری اسلامی ایران، پاسخ سنگین و کوبنده‌ای دریافت می‌کند، تصریح کرد: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، زیرا جمهوری اسلامی ایران با قدرت از آرمان‌های بین‌المللی خود و جبهه مقاومت حمایت خواهد کرد.
شب گذشته با وجود دوازده رأی مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، آمریکا از حق وتو استفاده و مخالفت کرد و با این شرایط خود را مدعی حقوق بشر و آزادی بیان می‌داند.
دری نجف‌آبادی بیان کرد: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و دشمنانی از جمله نیروهای آمریکایی که در طبس فرود آمدند و قصد ضربه‌زدن به ما را داشته باشند، خدا نابود خواهد کرد بنابراین هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.
وی با تاکید بر بهره‌وری درست و بهینه از ظرفیت‌های کشور و استان خاطرنشان کرد: آب یکی از منابع و ظرفیت‌های کشور است که نباید بیهوده هدر داده شود بنابراین لازم است برای آبیاری بخش کشاورزی از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود که هدررفت آب به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.
انتهای پیام/711/