خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 28 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح 2,950 پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 18:12
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح 2,950 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در خراسان رضوی خبر داد.
پروژه،سازندگي،بسيج،مشهد،هفته،كشور،زهرايي،هزارو،آبرساني،آسفالت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته 2 هزارو 950 طرح محرومیت زدایی و عمرانی تصویب شد و امروز در آستانه هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در خصوص عملکرد مثبت جهادگران خراسان رضوی عنوان کرد: در خراسان رضوی 9 تیم جهادی وجود دارد که این سرآمد کشور بوده و از قدمت بالایی برخوردار است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: یک هزار و 102 پروژه مسکن ،132 پروژه آسفالت و اصلاح معابر، 85 پروژه آبرسانی،38 پروژه ای کشاورزی و هزارو 531 پروژه مرمت مجموعه های فرهنگی و ورزشی ...
به بهره‌برداری خواهد رسید.
سردار زهرایی مطرح کرد: در راستای آب رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن پروژه آبرسانی و آسفالت روستای«شهر اباد» و 15 روستای اطراف آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مجموعه های کمیته امداد ، جهادکشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن مارا در این امر یاری کرده اند که جای قدردانی دارد، همچنین برای سال 1403 از محل تبصره 2 تسهیلات اشتغال زایی مجلس مبلغ 3‌.2 همت برای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.
قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، 12 عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.
انتهای پیام/28