خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات وعده صادق نشان از قدرت ایران اسلامی دارد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:12
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان گفت: شهادت شهید سلیمانی و 18 نفر از فرماندهان و سرداران ما از جمله توطئه ها است و در آخرین مورد حمله به کنسولگری ایران از دیگر دسیسه ها بود.
صهيونيستي،رژيم،كشور،ايران،بجنورد،نوري،الاسلام،حجت،جمعه،امام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) مرکز استان، با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: سپاه پاسداران با حمایت‌های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری عملیاتی دفاعی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این اسراییل بود که آغازگر جنگ بود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در ادامه به فتنه‌گری های رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه و کشور ما اشاره و تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی 40 سال است که علیه ایران اسلامی فتنه‌گری می‌کند و در بسیاری از ناامنی‌هایی که در کشور ما ایجاد شده، دست دارد.
حجت الاسلام نوری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت تمامی توطئه‌ها قرار دارد گفت: شهادت شهید سلیمانی و 18 نفر از فرماندهان و سرداران ما از جمله این توطئه‌ها است و در آخرین مورد حمله به کنسولگری ایران از دیگر دسیسه‌ها بود.
وی دفاع کشور را در مقابل تهدیدهای دشمنان حقی قانونی دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی چاره‌ای جز مقابله و دفاع مشروع نداشت و با آنان برخوردی سخت کرد.
امام جمعه بجنورد در ادامه به تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در غزه کودکان و زنان بی گناه زیادی را شهید کرد و این جنگ بسیار طولانی شده است.
حجت الاسلام نوری افزود: ایران توانست با موشک‌ها و پهپادهای خود مناطق مهم و پایگاه های جاسوسی اسراییل هدف قرار دهد و این نشان از قدرت ایران اسلامی دارد و این موشک باران در حالی است که همه احزاب و قدرت‌های جهان گرد هم آمده بودند.
وی در پایان اهداف کشور در این عملیات را مراکز نظامی دانست و گفت: ما ساختمان های مسکونی را موشک باران نکردیم بلکه پایگاه‌های مهم که از آنان مواظبت می کردند را هدف قرار دادیم.
انتهای پیام/