خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع آب شرب با کیفیت از اولویت‌های آبفای خوزستان است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:12
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: توزیع آب شرب با کیفیت در شهرها و روستاها و اجرای طرح های مهم آبرسانی و فاضلاب از مهمترین اولویت های آبفای خوزستان است.
كوتاه،آب،عليدادي،آبفا،اولويت،اشاره،فاضلاب،پايدار،فرصت،استان، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صابر علیدادی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاستی که شرکت‌ آبفا در سال 1403 بر مبنای آن حرکت خواهند کرد، از یک‌سو مدیریت برنامه توزیع آب در شهرها و روستاها بوده و از سوی دیگر اجرای طرح‌های مهم آبرسانی و فاضلاب است که در اولویت برنامه‌های کاری آب و فاضلاب استان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اولویت آبفای خوزستان در سال 1403 تعریف پروژه‌های کوتاه مدت با اثرگذاری بالا است عنوان کرد: در نخستین گام برای هر چه سریع‌تر به ثمر نشستن این طرح ها، با انتخاب سه معیار مهم اثر بخشی، زمان بهره برداری و بودجه مورد نیاز، باید طرح های اولویت دار را تعیین و انتخاب کرد.
وی در ادامه بیان کرد: در فرایند اولویت بندی، اثر بخش بودن طرح‌ها در سه بعد اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی باید مد نظر قرار گیرد.
علیدادی با تاکید بر اینکه همیشه در انجام کارها یکسری مشکلات و چالش‌ها وجود دارد، اظهار داشت: باید از فرصت ها استفاده کرد تا به سمت شرایط بهبود در هر زمینه ای حرکت کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان مجموعه آبفا را به لحاظ نیروی انسانی و کارشناسی یکی از برجسته‌ترین مجموعه‌های کشور عنوان کرد و افزود: همکاران ما به بهترین وجه شرایط و منابع را مدیریت کرده و مشکلات را به فرصت تبدیل می‌کنند.
وی در ادامه بیان کرد: از تمامی معاونین، مجریان طرح و مدیران ادارات درخواست داشته با روحیه کار تیمی در سال جاری در حل چالش‌ها با هم همکاری کنند.
برنامه ریزی برای جبران منابع مالی در کوتاه مدت
علیدادی با اشاره به اینکه در مجموعه شرکت آبفا باید به رفاهیات پرسنل توجه ویژه داشت، افزود: در 3 ماه گذشته با انجام اقدامات کوتاه مدت موفق شدیم حقوق آبداران را بروز کنیم.
رئیس هیئت مدیره آبفا استان در ادامه جلسه با تاکید بر اجرای برنامه‌های کوتاه مدت ضربتی در شهرستان‌ها برای عبور از فصل تابستان گفت: پروژه های کوتاه مدت با اثر گذاری بالا تعریف کنیم تا بتوانیم بهره برداری مستمر، تاثیرگذار و پایدار داشته باشیم.
علیدادی با اشاره به رعایت خطوط قرمز در توزیع آب شرب پایدار به مردم شریف استان اشاره کرد گفت: باید در فرصت کوتاه نقاط چالش برانگیز و نقاطی که در سال‌های گذشته با مشکل مواجه بودند مشخص شوند تا بتوانیم با کمترین مشکل از فصل تابستان عبور کنیم و آب شرب پایدار و باکیفیت را تامین کنیم.
وی خواستار متمرکز کردن ابزار و ماشین آلات عملیاتی شد و افزود: با این روش می‌توانیم در زمان ایجاد بحران با سرعت عمل بالاتری در کوتاه ترین زمان ممکن وارد عمل شویم.
انتهای پیام/