خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نقشه کاملی از قابلیت های دفاعی اسرائیل در اختیار ایران است

مشرق | بین‌الملل | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 20:18
اسرائيل،ايران،حمله،كاملي،دفاعي،نقشه،ايالات،متحده،هرگونه

به گزارش مشرق،کانال مطالعات جنگ هیبریدی در تلگرام در مطلبی به مصاحبه دکتر مارکو کارنلوس، دیپلمات باسابقه ایتالیایی و مشاور سابق پرودی و بلوسکونی، نخست وزیر در امور خاورمیانه با اسپوتنیک پرداخته که می گوید:
ایالات متحده به سختی به هرگونه اقدامی واکنش نشان می دهد، زیرا ایران "نقشه کاملی از قابلیت های دفاعی اسرائیل" را دریافت کرده است
ایالات متحده همیشه در شرایط پیچیده ای قرار دارد و اغلب آنها فقط می توانند خود را مقصر بدانند.پیوند راهبردی واشنگتن پس از حمله آخر هفته ایران به اسرائیل خود را پیدا کرده است.
دولت بایدن به تلاش برای ایجاد تعادل بسیار دشوار بین ضرورت اجتناب از تشدید تنش و «تعهد آهنین» خود به امنیت اسرائیل ادامه خواهد داد، که در برخی موارد تناقض در شرایط بسیار دیده می شود.
در نهایت، تا آنجا که به پاسخ حملات ایران مربوط می شود، «توپ اکنون در زمین اسرائیل است».
حمله آخر هفته تهران «نقشه کاملی از قابلیت‌های دفاعی اسرائیل» را نمایان ساخت و ایران گام دیگری برای فکر کردن دارد، می‌تواند منتظر بماند و به خوبی ببیند، اگرچه می‌تواند برنامه‌های احتمالی خود را برای هرگونه اقدام بعدی آماده کند، این بدان معناست که دفعه بعد، اگر اسرائیل با قدرت پاسخ دهد، «حمله دیگری [از سوی ایران] مانند این بار تا حد زیادی از قبل اعلام نمی شود و مهمتر از همه می‌تواند با روش‌های مرگبارتر و دقیق‌تر انجام شود».
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.