خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری 5 مخل نظم و امنیت در مشهد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 19:12
جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی 5 مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند.
پليس،مشهد،امنيت،اراذل،اوباش،مخفيگاه،قبضه،چراغ،اطلاعاتي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ، اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.
چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.
جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.
انتهای پیام/282/