خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دنیا مبهوت اقتدار ایران

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 17:53
استاندار مازندران با بیان اینکه مجاهدت های ارتش در انقلاب بر کسی پوشیده نیست گفت: امروز چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است.
ارتش،مازندران،نيروهاي،اسلامي،مسلح،جمهوري،كشور،اقتدار،ايران،ا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران هم‌زمان با 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی در رژه اقتدار نیروهای مسلح مازندران که در میدان شهید قاسمی ساری برگزار شد اظهار داشت: 29 آبان در واقع روز یادآوری رشادت نیروهای مسلح و به‌ ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس است.
وی افزود: ارتش در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران روزهای به یاد ماندنی از خود به جای گذاشته و به عنوان مردمی‌ترین ارتش دنیا در عرصه‌های مختلف اثرگذاری فوق العاده‌ای داشته است.
حسینی پور ولایت پذیری و در صحنه بودن را دو خصلت نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: مجاهدت‌های ارتش در انقلاب بر کسی پوشیده نیست.
حسینی‌پور نفوذ به اعماق خاک دشمن و دفاع از حریم هوایی کشور را نشان از ایمان نیروهای مسلح به خدا دانست و تاکید کرد: در ارتش شهیدان شیرودی،کشوری و خلعتبری را داشتیم که جزو افتخارات مازندران هستند.
وی افزود: ارتش به شجاعت و دلاورمردی‌ شهره یافته است و می‌بینیم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و مرزهای آبی کشور چون نگین درخشیده است.
حسینی‌پور با بیان اینکه با استقرار بزرگترین دانشگاه نیروی دریایی در مازندران با افتخارات گوناگونی روبرو هستیم تصریح کرد: مردمی بودن و ایمان از شاخصه مهم ارتش است.
وی افزود: ارتش مقتدر به انواع تسلیحات و تجهیزات مجهز است و امنیت و اقتدار نظام بر پایه نیروهای مومنی است که هرگز قابل شکست نیستند.
استاندار مازندران ادامه داد: امروز چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی به ویژه در روزهای گذشته بوده است و عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونیستی توانمندی کشور در حفاظت از مرزهای کشور را اثبات کرد.
انتهای پیام/