خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 17:53
مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش هم زمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار شد.
ارتش،اسلامي،ايران،لرستان،استان،حضور،جمهوري،كشور،ضدانقلاب،انقلابي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان یادآور روزی بزرگ و برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند و پر افتخار انقلاب اسلامی است که با درایت ودوراندیشی حکیمانه و پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از فتنه شیطانی دشمنان ایران اسلامی و توطئه ضدانقلاب در انحلال و تضعیف ارتش جلوگیری و نقطه عطفی در تحول، بالندگی و حضور پرقدرت و انقلابی ارتشیان دلاور و شجاع در همراهی با ملت بزرگ ایران نظام اسلامی رقم خورد.
مروری دقیق بر نقش‌آفرینی‌های سراسر افتخار، مجاهدانه و مخلصانه ارتش بصیر و انقلابی در عرصه‌های گوناگون دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور و حضور تعیین‌کننده در مقابله با توطئه‌های گوناگون ضدانقلاب و استکبار جهانی عمق نگاه راهبردی و مدبرانه امام راحل (ره) در صدور پیام تاریخی فروردین ماه 1358 در حفظ و تقویت ارتش را بیش از پیش آشکار می‌سازد به گونه‌ای که اگر فداکاری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های نیرو‌های مسلح و مجموعه دفاعی کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نبود چه بسا امروز انقلاب اسلامی سرنوشت دیگری داشت.
امروز همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان از محل لشگر 84 خرم‌آباد با حضور فرماندهان ارشد نظامی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد.
در این مراسم نیروهای ارتش استان لرستان ضمن برپایی رژه‌ای هماهنگ، گوشه‌هایی از توانمندی‌های نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
.
انتهای پیام/645/.