خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 13:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تأکید کرد: عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود.
مسلح،نيروهاي،دشمنان،ياوري،خار،لرستان،ارتش،رژيم،نظامي،عنوان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، گفت: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن است.
او اضافه کرد: خداوند در قرآن فرموده‌ است با قوای نظامی خود را تقویت کنید و به‌وسیلۀ آن به دل دشمنان خدا و دشمنان خود رعب و وحشت بیندازید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش قهرمان از ویژگی‌های مهم مکتبی، مردمی و خادم ملت بودن برخوردار هستند.
یاوری با تأکید به اینکه عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود، عنوان کرد: این اقدام انتقام نبود و ما اگر بخواهیم انتقام شهدای عزیز را بگیریم استکبار، رژیم صهیونیستی و تمام ایادی آن‌ها را باید نابود کنیم.
او تصریح کرد: اقتدار و توان بی‌نظیر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است و امروز تمام دنیا در برابر قوای نظامی کشور ما به پشتوانۀ مردم غیور اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح رهروان صیادها، سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان کشور هستند، خاطرنشان کرد: رهروان شهدا حماسۀ وعدۀ صادق را خواهند آفرید و دشمنان نمی‌دانند نیروهای مسلح، ارتش مکتبی، سپاه قهرمان، انتظامی مقتدر و بسیج مردمی با امام حسین(ع) عهد بسته‌اند.
یاوری با توضیح اینکه هیچ کشوری از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی این‌گونه این رژیم منحوس را خار نکرده بود، متذکّر شد: در این عملیات قلب تپندۀ نظامی صهیونیست مورد اصابت قرار گرفت.
یاوری با بیان اینکه شیربچه‌های این مرزوبوم بینی صهیونیست را به خاک مالیدند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان، پناه و امید مستضعفان عالم‌ و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.
انتهای پیام/ 645