خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 12:12
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین گفت: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.
شيعيان،لبنان،صهيونيستي،رژيم،طوايف،حسيني،مجلس،اسلامي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط‌ عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله حسینی سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار نایب‌رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، گفت:‌ ملت ایران به معنای واقعی کلمه در کنار مردم لبنان هستند و در شادی آنها شاد و در حُزن آنها غمگین هستند.
وی با اشاره به نقش مثبت امام موسی صدر در رشد و ارتقای شیعیان و سید حسن نصرالله در یکپارچگی کشور لبنان، افزود: این شخصیت‌های فاخر مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.
نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت‌رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات گفت: در حالی‌که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده‌ است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل‌ سنت و مسیحیان، مثال‌زدنی است.
آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی بیان کرد: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.
وی تاکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه‌توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.
شیخ علی الخطیب، نایب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/