خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 10:12
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.
اسلامي،صهيونيستي،رژيم،قدرت،ايران،اردبيل،وعده،نظامي

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با اشاره به قدرت‌نمایی نیروهای مسلح کشورمان در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اظهار داشت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.
وی تصریح کرد: دشمن بعد از دفاع مقدس همواره در ارزیابی قدرت نظامی کشورمان دچار سوءتعبیرها و تفکرات غلطی می‌شد که با قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق همه این معادلات به هم خورد و جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در این سه دهه توانسته به بالاترین سطح قدرت‌نمایی و بازدارندگی دست پیدا کند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اقدامات نه تنها رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده بلکه دیگر توان کوچکترین تعرض و تعدی را به نظام اسلامی نخواهد داشت و حتی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای خود دچار تعلل و یأس و ناامیدی خواهد شد.
موسوی افزود: اصلی‌ترین قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در فتح‌الفتوح واقعی همان آزادی قدس شریف نمایان خواهد شد و وعده اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی به معنای حقیقی تحققی عینی پیدا خواهد کرد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا نیز به این حقیقت پی برد که قدرت موشکی، پهپادی و تسلیحات نظامی هوشمند ایران بی‌نظیر است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.
انتهای پیام/131/.