خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نماینده پارلمان هلند، اوکراین را مقصر حمله تروریستی در روسیه خواند

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:18
عضو پارلمان اروپا از حزب راست‌گرای هلندی، اوکراین را عامل حمله تروریستی در تالار کروکوس معرفی کرد.
اوكراين،تروريستي،حمله،روسيه،تالار،شهر،مارس

مارسل دو گراف، عضو پارلمان اروپا از حزب راستگرای هلندی فروم برای دموکراسی (FvD) گفت که حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس توسط اوکراین سازماندهی شده بود.
این نماینده پارلمان نوشت: بیش از ۱۳۰ نفر در مسکو در نتیجه یک حمله تروریستی که توسط اوکراین طراحی و اجرا شده است، جان باختند.
به گفته وی، این کار به این دلیل انجام شد که روس‌ها همچنان در اروپا منفور باشند» فرزندان ما به زودی باید در میدان جنگ بمیرند تا از منافع مالی نخبگان غربی محافظت کنند.
در ۲۵ مارس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفت که لازم است به این سوال پاسخ داده شود که چرا تروریست‌ها پس از ارتکاب جنایت وحشتناک در تالار شهر کروکوس، قصد عزیمت به اوکراین را داشتند؟
علاوه بر این، رئیس دولت روسیه خاطرنشان کرد که حمله تروریستی در کروکوس توسط اسلام گرایان تندرو انجام شده است و روسیه نیز آگاه است که ایالات متحده در تلاش است متحدان خود را متقاعد کند که ظاهراً هیچ اثری از کی یف در این جنایت خونین وجود ندارد.
یادآور می‌شود که پس از حمله تروریستی وحشیانه به تالار شهر کروکوس در ۲۲ مارس، سرویس‌های ویژه روسیه چهار شبه نظامی را که مستقیماً در قتل غیرنظامیان در منطقه بریانسک در نزدیکی مرز با اوکراین دست داشتند، بازداشت کردند.