خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 16:12
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در سه شب قدر تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.
تهران،قدر،پارك،راهور،مومني،سرهنگ،معابر،نقليه،تردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احسان مومنی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئت‌های مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شبها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها ، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.
وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا ، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب‌های قدر برگزار می‌شود حضور صددرصدی و فعال دارند .
سرهنگ مومنی ادامه داد: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : توصیه می‌شود خودروهای خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.
سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود.
همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.
وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جداخودداری کنند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کنند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.
انتهای پیام/