خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 15:41
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی، هرگونه گران‌فروشی و افزایش قیمت را تضییع حقوق مردم دانست و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.
بازرسي،امرالهي،نظارت،واحد،پلمپ

مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، واحدهای عرضه کننده میدان بهمن مورد بازرسی قرار گرفت.
وی افزود: در این بازرسی چند واحد متخلف به دلیل گران‌فروشی و افزایش قیمت، برگ جریمه دریافت کردند و به تعدادی اخطار قانونی داده شد.
امرالهی از پلمپ یک واحد عرضه کننده محصولات پروتئینی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: این واحد پس از دریافت اخطارهای مکرر، سرانجام به علت مسائل غیر بهداشتی پلمپ شد.
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی را تضییع حقوق عامه اعلام کرد و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.
امرالهی در پایان تاکید کرد: گشت‌های مستقل و مشترک در قالب طرح نظارت عید و رمضان تا پایان فروردین به صورت گسترده در سراسر کشور ادامه دارد.