خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برخورد با 90 مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 13:53
معاون سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح نظارتی ایام نوروز در استان، گفت: در بازرسی های به عمل آمده 90 مورد گران فروشی اصناف متخلف کشف و با آن ها برخورد قانونی شد.
اصناف،استان،كشف،نظارت،سطح

بیژن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به طرح نظارت بر واحد‌های صنفی در ایام نوروز، اظهار داشت: با توجه به نظارت بر اصناف در ایام نوروز در سطح استان 560 تخلف صنفی کشف شده است.
معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این مقدار تخلف کشف شده، 326 مورد آن به دلیل عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه است.
وی با اشاره به تداوم نظارت بر اصناف در طرح نظارتی ایام نوروز در سطح استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده 90 مورد گران‌فروشی اصناف متخلف کشف و با آن‌ها برخورد قانونی شد.
بهرامی همچنین به دیگر تخلفات اصناف متخلف در سطح استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امتناع از صدور فاکتور و صورتحساب و نداشتن پروانه کسب اصناف، تخلفات دیگری است که در سطح استان کشف شده است.
انتهای پیام/7540/