خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سفارش شرکت انگلیسی به شرکت دانش بنیان برای طراحی سامانه پرستاری

مهر | دانش و فناوری | شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:56
یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی به سفارش شرکتی در انگلستان موفق به طراحی سامانه تحت وب و نسخه موبایل مدیریت بیماران و آژانس‌های پرستاری مبتنی بر هوش مصنوعی شد.
محصول،مديريت،محمودي،پرستاري،هوش،مصنوعي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ناصر محمودی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این محصول به سفارش شرکت مجری طرح در کشور انگلستان تولید شده است که در سال ۱۴۰۰ مرحله MVP طرح در شهر باکینگهام‌شر اجرا و در سال ۱۴۰۱ به طور کامل توسعه داده شده و وارد بازار شده است.
محمودی در خصوص ارزش و اهمیت این محصول در اقتصاد و میزان ارزآوری آن، تصریح کرد: درآمدزایی محصول در سمت متقاضیان دریافت خدمت با مدل B۲C و در سمت ارائه‌دهندگان خدمات مراقبتی مدل B۲B است که شرکت‌های پرستاری در صورت تمایل به استفاده خصوصی می‌توانند با پرداخت هزینه حدود ۱۵ هزار دلار آن را برای مؤسسه خود به صورت سفارشی خریداری کنند.
وی مزیت این محصول را نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی در بهره‌مندی از سیستم مدیریت هوشمند و تناظریابی با کمک هوش مصنوعی دانست و گفت: سامانه تحت وب و نسخه موبایل مدیریت بیماران و آژانس‌های پرستاری، به واسطه بهره‌مندی از سیستم مدیریت هوشمند و تناظریابی با کمک هوش مصنوعی، امکان رقابت هم از نظر تکنیکال و هم قیمت تمام شده محصول را با رقبای خود دارد.