خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تأمین اعتبار فوق‌العاده ویژه کارکنان آموزش عالی برای سال ۱۴۰۳

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:25
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تأمین اعتبار فوق‌العاده ویژه کارکنان آموزش عالی برای سال ۱۴۰۳ موافقت کرد.
علوم،اداري،سازمان،كاركنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی گفت: پس از پیگیری‌های مکرر فرآیند پیچیده این مهم که از مطالبات جدی کارکنان بود، بعد از نامه وزیر علوم و دستور معاون اول محترم رییس‌جمهور به سازمان اداری و استخدامی، پرداخت فوق‌العاده ویژه با نظر موافق سازمان اداری، استخدامی منوط به تأمین اعتبار سازمان از طرف برنامه و بودجه اعلام شده بود.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: با یاری خدا و تلاش و رایزنی‌های وزیر علوم پس از جلسه‌ای که چهارشنبه‌ شب در دفتر منظور رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد، دستور تأمین اعتبار فوق‌العاده ویژه برای سال ۱۴۰۳ ویژه کارکنان آموزش عالی صادر شد.
همچنین شورای صنفی کارکنان آموزش عالی کشور با صدور نامه‌ای از تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر علوم و معاون اداری، اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم قدردانی کردند.