خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب - تسنیم

تسنیم | فرهنگی و هنری | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 15:13
انتشارات علمی و فرهنگی با 320 عنوان کتاب شامل 12 جلد از تازه ترین آثار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حاضر است.
انتشارات،چاپ،نمايشگاه،آثار،علمي،كتاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات علمی و فرهنگی امسال با 12 عنوان کتاب چاپ اول و 308 عنوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات در نمایشگاه حضور دارد.
کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه امسال در حوزه‌های متنوعی همچون ترجمه آثار کلاسیک، ادبیات ایران، فلسفه، نمایشنامه، تاریخ، مدیریت و ارتباطات است.
دیدار با پدیدآورندگان (نویسندگان و مترجمان) و چهره‌های سرشناس حوزه فرهنگ و علم و هنر و گفت‌وگو محور تولید محتوا، چاپ و آثار جدید و حضور در کنار مخاطبان، جشن امضای کتاب‌های چاپ اول، برگزاری مسابقات در غرفه‌ها و دیگر برنامه‌های متنوع و جذاب در غرفه‌ی کودک و نوجوان از برنامه‌های انتشارات علمی و فرهنگی در جشنواره امسال است.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/