خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیش نشست با موضوع شعایر حسینی و دولت مهدوی برگزار شد

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:24
پیش نشست بین المللی آثار جهانی فرهنگ و شعایر حسینی با عنوان شعایر حسینی و دولت مهدوی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی برگزار شد.
حسيني،هيأت،علوم،عضو،علمي

به گزارش خبرنگار مهر، پیش نشست بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی با عنوان شعائر حسینی و دولت مهدوی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسین الهی نژاد عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با موضوع اربعین و نقش آن در تبیین مفهوم حقیقی انتظار و شکل‌گیری جامعه منتظران؛ محمد حسین الطائی عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم انسانی کربلا با موضوع شعائر حسینی و دولت مهدوی؛ ناهده جلیل الغالبی عضو هیأت علمی دانشگاه کربلا با موضوع جایگاه و نقش اربعین در گفتمان مهدویت؛ حجت‌الاسلام محمود ملکی راد عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با موضوع شعائر حسینی و دولت مهدوی؛ حجت‌الاسلام خدامراد سلیمیان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با موضوع تأثیر اربعین در زیست انسان معاصر از ارائه دهندگان این نشست بودند.