خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجمع دانشجویان کاشانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 14:12
دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کاشان در تجمع از دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و حمایت از مردم غزه تجمع کردند.
اساتيد،دانشجويان،رژيم،آمريكا،كاشان،صهيونيستي،اسرائيل،حمايت،م ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، همگام با دانشگاهیان سراسر کشور، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان با تجمع در گلزار شهدای گمنام، حمایت خود را از تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و در حمایت مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در این اجتماع، اظهار داشت: همه ما اطلاع داریم به دنبال جنایات فجیعی که رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزّه انجام داد موجی از محکومیت‌های جهانی و صدور بیانیه از سوی برخی دولت‌‌ها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها به راه افتاده است.
غلامرضا حسنی‌مقدم گفت: در دانشگاه‌های معتبر آمریکا و اروپا جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه و حق طلب بیدار شدند و به پا خواستند و از یک طرف خواستار توقف جنایات رژیم غاصب اسرائیل شده و از طرف دیگر از دولت‌هایشان خواستند دست از حمایت اسرائیل بردارند.
وی افزود: امروز استاد و دانشجو و کارکنان دانشگاه باید بیش از گذشته بصیرت خود را افزایش دهند و برای همه مشخص و روشن شده که واژه‌هایی مانند دموکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر در غرب فقط شعار بوده و عملا به آن هیچ اعتقادی ندارند.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان کاشان با اشاره به عملیات وعده صادق و اقدام امیدبخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه که در اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب و شلیک پهبادها و موشک‌های کروز و بالستیک به سوی رژیم صهیونیستی رخ داد دارای نکته‌هایی برای کل دنیا بود.
وی ابراز داشت: نکته اول اینکه ایران جرات خود را در حمله به رژیم صهیونیستی که یکی از امنیتی‌ترین مکان‌ها را دارد، نشان داد و ثابت کردیم هرجا که هدف مشروع برای ما باشد می توانیم مورد هدف قرار دهیم و البته ما به هیچ کشوری حمله نمی‌کنیم اما اگر به ما حمله شود قاطعانه پاسخ خواهیم داد.
حسنی‌مقدم افزود: نکته دوم پیام به دولت‌های غربی‌ بود که بیش از این برای اسرائیل وقت نگذارید و هزینه نکنید و نیز برای گروه‌های مقاومت این پیام را داشت که تا پیروزی نهایی کنار شما هستیم همانطور که آمریکا همواره پشتیبان اسرائیل است.
وی تاکید کرد: به مردم عزیزمان می‌گوییم که مقتدرانه پیش خواهیم رفت و آمادگی دفاع در مقابل هرگونه تجاوز به خاک این کشور و منافع میهن در دنیا را داریم و ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان همگام و همصدا با دانشگاهیان سراسر کشور ضمن اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و مقتدر غزه و تظاهرات اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا برخورد خشونت‌آمیز علیه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا را محکوم و خواستار مجازات رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی هستیم.
انتهای پیام/801/