خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انصراف نایب قهرمان ویمبلدون ۲۰۲۲ از نخستین گرند اسلم فصل

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | شنبه، 18 آذر 1402 - 12:06
نیک کریوس نایب قهرمان ویمبلدون ۲۰۲۲ از اولین گرند اسلم فصل آتی تنیس انصراف داد.
گرند،اسلم،مصدوميت

نیک کریوس تنیسور استرالیایی که سال ۲۰۲۳ تنها در یک مسابقه شرکت کرد خبر انصراف خود از مسابقات گرند اسلم فصل را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.
او نوشت: «دوران بسیار ناامیدکننده‌ای برای من است.
واقعا می‌خواهم به اوج برگردم و این کار را باید به شیوه درست انجام دهم.
به همین خاطر به زمان بیشتری نیاز دارم.»
این پنجمین گرند اسلم پیاپی است که نایب‌قهرمان ویمبلدون ۲۰۲۲ آن را از دست می‌دهد.
کریوس در فصل ۲۰۲۳ ابتدا به دلیل مصدومیت زانو و سپس مصدومیت مچ‌ دست نتوانست در مسابقات حاضر شود.
این بازیکن ۲۸ ساله از سپتامبر سال ۲۰۲۲ تنها یک مسابقه انجام داده است.