خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

13 شهید در بمباران منزل مسکونی درخان یونس - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | شنبه، 18 آذر 1402 - 00:15
تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی و مسکونی در غزه و ضربه کاری مقاومت فلسطین به صهیونیست ها در نبرد میدانی از مهم ترین تحولات فلسطین اشغالی به شمار می رود.
غزه،صهيونيستي،نوار،مقاومت،رژيم،ادامه،قسام،الاقصي

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در شصت و چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی حملات رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی و منازل مسکونی در نوار غزه ادامه دارد و در جدیدترین دور این تجاوزات، رژیم صهیونیستی یک باب منزل را در اردوگاه خان‌یونس بمباران کرد که در پی آن 13 نفر شهید و چندین نفر دیگر هم زخمی شدند.
این در حالی است که ضربات کوبنده مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در میدان نبرد ادامه دارد که بنا بر اعلام ابوعبیده سخنگوی گردان‎های قسام شاخه نظامی حماس، مقاومت اسلامی فلسطین در 24 ساعت گذشته 21 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه به طور کلی یا جزئی منهدم کرده است.
جروزالم پست رسانه صهیونیستی رسما اذعان کرد که ارتش اسرائیل با شدیدترین مقاومت از ابتدای جنگ(علیه نوار غزه) در خان‌یونس روبرو است.
گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی کوتاه خطاب به نظامیان متجاوز صهیونیست تاکید کرد: شما زنده وارد غزه شده اید، اما تکه تکه شده از آن خارج خواهید شد.
مخاطبان گرامی می توانند مهمترین تحولات شصت و چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنند: