خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمله حزب‌الله به پایگاه صهیونیستی

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | شنبه، 11 آذر 1402 - 15:57
پس از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت پایگاه‌های صهیونیست را هدف قرار داد.
هدف،قرار،صهيونيستي،مقاومت،شهرك،لبنان،شنبه

مقاومت اسلامی لبنان حزب‌الله امروز شنبه با موشک مناسب، پایگاه توپخانه «خربه ماعر» را در مرز لبنان و فلسطین اشغالی هدف قرار داد.
براساس گزارش المیادین، مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی روز شنبه سایت خربه ماعر رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و این سایت مستقیما مورد اصابت قرار گرفت.
بر اساس این بیانیه، این هدف در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن‌ها در برابر اشغالگری صورت گرفت.
حزب الله بامداد شنبه نیز اعلام کرد که در ساعت ۲۳:۲۰ روز جمعه، مواضع توپخانه دیشون را که شهر حولا را با راکت‌های کاتیوشا گراد هدف قرار داده است که تصاویر نشان می‌دهد هدف گیری آن منجر به تلفات مستقیم شده است.

صبح امروز، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که پس از ارزیابی ارتش اشغالگر از وضعیت، دستوراتی به شهرک نشینان در شمال داده شده است، رفت و آمد نکنند.
دو روز پیش، پس از پایان آتش‌بس، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از آویچای استرن، رئیس شهرک کریات شمونه، در پیامی به ساکنان این شهرک شمالی گفته بودند به شهر بازنگردند.
رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که «اسرائیل» از نظر شرایط آغاز جنگ در جبهه شمالی علیه حزب الله در بدترین وضعیت از زمان تأسیس خود قرار دارد.