خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درختان شهر کرمان سم پاشی شد / ادامه مبارزه با آفات و بیماری‌ها

مهر | استان‌ها | شنبه، 18 خرداد 1398 - 10:42
کرمان - شهردار منطقه دو کرمان از سم‌پاشی درختان سطح منطقه دو شهر کرمان به منظور مبارزه با آفات و بیماری‌ها خبر داد.
پارك،بلوار،آفات،كرم،كش

علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درختان سطح منطقه دو در فصول مختلف سال به منظور مبارزه با آفات و بیماری‌ها با نظر کارشناسان شهرداری، سم‌پاشی می‌شوند تا ضمن انهدام آفات آنها، از گسترش بیماری‌های گیاهی جلوگیری به عمل آید.
وی با بیان اینکه تاکنون درختان رفیوژ وسط بلوار جمهوری، پارک طاهرآباد، پارک طباطبایی، پارک اندیشه، بلوار شیراز، میدان گاندی، پارک صائب تبریزی، میدان کوثر و … با سم قارچ کش سم‌پاشی شده‌اند، از اجرای عملیات پاشیدن حشره کش دیازینون جهت معدوم کردن کرم سفید ریشه‌ای درختچه‌های الیاگنوس و یاس هلندی خبر داد.
شهردار منطقه دو کرمان افزود: همچنین چمن بلوار جمهوری علیه کرم سفید ریشه در اطراف درختچه‌ها سم‌پاشی شده است.