ونس چطور با حرفهای خود به "خوک رژ لب میزند"؟
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا به نقل از استاد علوم سیاسی در مصاحبه با فرانس ۲۴ نوشت:
ما یک اصطلاح داریم، و ببخشید که در این مورد کمی رک صحبت میکنم، اما جی.
دی.
ونس دارد به یک خوک رژ لب میزند....
آمریکا و اسرائیل عملاً به وضعیت پیش از جنگ بازگشتهاند؛ با این تفاوت که ایران اکنون در موقعیتی بهمراتب قدرتمندتر قرار دارد...
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.